Producenci
Pytania i odpowiedzi

 

1) Dla kogo są dedykowane wyjazdy ze SwingTravel?
W naszej ofercie znajdują się wyjazdy zarówno dedykowane wyłącznie PAROM, jak i takie dla PAR, SINGLI i SINGIELEK znających lub chcących poznać świat swingu.

2) Czy w takich wyjazdach mogą brać udział osoby spoza klimatu Swingerskiego?
Nie, dbamy, aby w naszych wyjazdach brały udział wyłącznie osoby, które są doświadczonymi swingersami lub są otwarci i chcą ten klimat poznać.

3) Czy podczas wyjazdów będzie możliwość zabawy z innymi parami?
Tak, zasady, które obowiązują podczas wyjazdów SwingTravel są podobne do tych, które panują w klubach swingerskich – można wiele, nic nie trzeba.

4) Gdzie można zarezerwować wyjazd oraz dokonać zakupu?
Rezerwacje i płatności można dokonać przez stronę www.swingtravel.pl, lub w siedzibie SwingTravel: Warszawa, ul. Popularna 16/1 

5) Czy istnieje możliwość przyjazdu na pojedynczą imprezę organizowaną podczas wyjazdu?
W zasadzie nie ma takiej możliwości. Organizowane przez nas imprezy są przeznaczone wyłącznie dla osób korzystających z oferty wyjazdowej, chyba, że oferta stanowi inaczej.

6) Kto jest organizatorem wyjazdów SwingTravel?
Organizatorem wyjazdów SwingTravel jest firma RMC INVESTMENTS S.C. ul. Popularna 16/1, 02-473 Warszawa, NIP 521-364-85-90 – właściciel klubów Lava, Euphoria, Prive.

7) Czy można uzyskać fakturę za wyjazd?
Tak, jak najbardziej. Po złożeniu zamówienia, napisz do nas maila z danymi do faktury na adres biuro@swingtravel.pl.

8) W jaki sposób organizowany jest dojazd do ośrodka?
W zależności od oferty wyjazdu, organizujemy transport samolotem, autokarem lub proponujemy dojazd we własnym zakresie. Szczegóły znajdują się w treści każdej oferty wyjazdowej organizowanej przez SwingTravel.

9) Do kiedy można opłacić wyjazd?
Szczegółowe informacje dotyczące płatności oraz rezerwacji zawarte są w opisie wydarzeń.

10) Czy w przypadku, gdy zrezygnuję z opłaconego wyjazdu, zostaną mi zwrócone pieniądze?
Opłata za wyjazd jest pobierana cała z góry. W przypadku rezygnacji z wyjazdu wcześniej, niż 14 dni roboczych przed planowaną wycieczką, możliwy jest zwrot opłaty w wysokości 50% wpłaconej kwoty. W przypadku wyjazdów zagranicznych nie mamy niestety możliwości zwrotu pieniędzy.

11) Czy mogę zapłacić z konta zagranicznego?
Tak, dane do przelewu podamy po potwierdzeniu rezerwacji.

12) Czy po zakupie dostanę jakieś potwierdzenie oraz informację co dalej?
Oczywiście, po dokonaniu opłaty, każdemu uczestnikowi przekażemy harmonogram wyjazdu oraz podamy numer telefonu do opiekuna imprezy.

13) Czy podczas wyjazdów jest z nami jakaś osoba prowadząca? 
Tak, podczas każdej wycieczki do Państwa dyspozycji będzie nasz opiekun.

14) Czy podane na stronie ceny dotyczą jednej czy więcej osób?
 
Podane na stronie ceny dotyczą jednej osoby.

15) Czy cena wyjazdu zawiera ubezpieczenie zdrowotne?
Tak, cena zawiera podstawowe ubezpieczenie zdrowotne.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl